Home Program Kehamilan Biodex

Kaedah Bayaran

Hubungi Kami

Servis Penghantaran

*********

*********

 

Visitors Counter

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday12
mod_vvisit_counterYesterday418
mod_vvisit_counterThis week963
mod_vvisit_counterLast week3736
mod_vvisit_counterThis month430
mod_vvisit_counterLast month14458
mod_vvisit_counterAll days1027139

Online (20 minutes ago): 9
Your IP: 23.22.217.122
,
Today: Oct 03, 2014
BumiCyber Studio - Your Online Business Solutions
Program Kehamilan Biodex PDF Print E-mail
Program Kehamilan Biodex - Program Kehamilan Biodex


Sukar Hamil? Menanti zuriat penyeri rumahtangga? Stress dengan soalan `Bila nak ada anak?

Ramai pelanggan berjaya hamil dengan Program Kehamilan Biodex dengan khidmatrunding kami!

Zuriat adalah pengikat cinta, penyambung kasih, pengukuh kekeluargaan dan pelengkap kebahagian. Program Kehamilan Biodex telah merealisasikan merealisasikan impian lebih 5,000 pasangan untuk menimang cahayamata. Formula Biodex dirumus istimewa dari ramuan tumbuhan semulajadi yang terdiri dari buah-buahan, sayur-sayuran, akar kayu dan herba untuk memulih fungsi system tubuh dan meningkatkan kesihatan dalaman.

Produk Biodex merupakan kombinasi herba seperti manjak ani, kacip fatimah, madu serta digabungkan dengan bahan lain seperti klorofil, spirulina, bijirin, perubatan sinseh, ayurveda dan perubatan Islam. Formula tersebut dibuat dalam bentuk pemakanan dan minuman, perlu diambil setiap hari. Rangkaian produk PKB terbukti berkesan untuk membantu meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita, menstabilkan hormon, menguatkan rahim serta dan menurunkan berat badan.



Produk bagi Program Kehamilan Biodex (PKB) ini perlu diambil dengan cara yang betul mengikut masalah anda hadapi. Lain orang lain punca masalah dan ada cara pengambilannya. Pastikan anda membeli dari Stokist yang boleh memberikan khidmatrunding untuk memastikan wang yang anda keluarkan tidak sia-sia tanpa nasihat yang betul.



Saya sendiri telah menghadiri Seminar PKB yang dianjurkan oleh pihak Biodex dan telah pelajari cara penggunaan PKB yang betul dan Insya Allah akan memberikan panduan pada customer yang membeli dari kami.

Sedikit Info tentang masalah mendapat zuriat.. Untuk pada yg telah berumahtangga lebih dari setahun dan masih gagal mendapat zuriat, saya cadangkan anda membuat pemeriksaan dari pakar sakit puan untuk memastikan tahap kesuburan dan mengenalpasti punca anda belum hamil. Setelah masalah anda dikenalpasti, baru kita boleh cadangkan produk yg sesuai.

SENARAI HARGA PRODUK PROGRAM KEHAMILAN BIODEX (PKB)

DETOX-Y     88.00
SUPREME DIET     90.00
CONTOUR GEL     35.00
BEAUTEA     35.00
LIQUID MANJA PRUNE     58.00
WOMAN LOBATA     138.00
NONI CHEWABLE     32.00
SKYHERB HONEY     59.00
SUSU IGC     98.00
BIO SELUSUH     69.90
I COVER BIODEX     49.90


Untuk Program kehamilan Biodex, sila terangkan pada saya perkara berikut satu persatu ke syikin72@gmail.com. CONSULTATION TIDAK DIBUAT MELALUI YM / SMS / FACEBOOK :-


1) Masalah yang anda hadapi :
~> umur :
~> berat badan, :
~> kitaran haid :
~> masalah senggugut :

2) Berapa lama anda berkahwin :

3) Adakah anda menghadapi masalah fibroid / cyst / PCOS / endometriosis

4) Nyatakan info suami anda :-
~> berat badan :
~> masalah kesihatan / sperm rendah :

5) Adakah anda sering menghadapi masalah keguguran

6) Adakah anda sedang menjalani rawatan kesuburan

dan segala masalah yg berkaitan dengan kesuburan anda. setelah membaca email anda, saya akan syorkan produk yg sesuai untuk anda dan cara pengambilan akan saya berikan selepas anda membeli dari saya.

Setiap email harus diteliti dan diperhalusi agar saya dapat berikan jawapan yang memuaskan. Harap anda dapat bersabar menunggu balasan dari saya. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

Sila ambil Perhatian!! Untuk Program kehamilan Biodex, khidmatrunding dan cara pengambilan akan saya berikan selepas anda membeli dari saya. Beli dari tempat lain, saya tak buat consultation ye.. Harap Maklum!

URUSNIAGA SECARA ONLINE SAHAJA.



Kenapa saya mampu untuk consult tentang PKB? Saya tak pernah belajar tentang perubatan.. doktor? lagi le jauh sgt bidang tu dgn saya.. tapi saya tau tentang masalah kesuburan dan saya sgt sgt memahami perasaan mereka yg sukar dapat zuriat.. nak tau kenapa? kerana saya juga insan yang Allah pilih utk melalui kesukaran untuk mendapat zuriat.. berkahwin pada tahun 2000 dan dikurniakan zuriat pada tahun 2004.. dalam masa 4 tahun macam-macam ikhtiar yg saya telah lakukan.. cara tradisional dan moden semua saya cuba.. duit? takyah cakap la.. beribu ringgit dah habis.. saya memahami tekanan yang diterima dari mulut mulut yg takde insurans.. sampai tahap kalau ada kawan yg bersalin saya tak minat nak pergi sebab rasa pedih di sudut hati..

Sesungguhnya ujian Allah tu ada hikmahnya.. kini saya mampu memahami perasaan mereka yg sukar dapatkan zuriat dan dengan kombinasi produk Program Kehamilan Biodex, saya mampu advise apa yg terbaik untuk anda.. dalam masa yg sama customer juga digalakkan mendapatkan khidmat dari pakar sakit puan..

Hasil dari khidmatrunding saya, beberapa testimoni customer yg telah berjaya hamil dan telah mendapat cahayamata.. saya yakin inilah rezeki yang Allah nak berikan hasil dari kesukaran mendapat zuriat yg pernah saya alami satu masa dulu..

Apa yang penting, jgn STRESS!! kengkadang Allah tak bagi kita zuriat kerana kita belum layak bergelar ibu.. bukan sikit saya terima email yang marah-marah dan kurang tahap kesabaran.. menjadi ibu bukan kerja yg mudah.. kesabaran yang tinggi sangat dituntut utk membesarkan zuriat yang diamanahkan.. oleh yg demikian, jom kita muhasabah diri dan mohon dari Allah yang maha menguasai langit dan bumi..

Untuk Program Kehamilan Biodex ni, saya sendiri dah hadiri Seminar yang syarikat anjurkan.. dan saya faham sepenuhnya fungsi setiap produk.. Herba yang terdapat dalam Program Kehamilan Biodex itu ialah manjakani, kacip fatimah, madu dan sebagainya serta digabungkan dengan bahan lain seperti klorofil, spirulina, bijirin, perubatan sinseh, ayurveda dan perubatan Islam. Formula tersebut dibuat dalam bentuk pemakanan dan minuman serta perlu diambil hari-hari.

Untuk pada yg telah berumahtanggan lebih dari setahun dan masih gagal mendapat zuriat, saya cadangkan anda membuat pemeriksaan dari pakar sakit puan, untuk memastikan tahap kesuburan, dan mengenalpasti punca anda belum hamil.

Setelah masalah anda dikenalpasti, baru kita boleh cadangkan produk yg sesuai.

Mengapa perlu membeli dari Perunding yang berpengetahuan dan berpengalaman? Ianya utk elakkan anda mengalami masalah seperti berikut :-

Untuk makluman, Program Kehamilan Biodex ni bukan cam produk biasa.. beli dan bgtau cara bancuh dan guna.. byk perkara nak kena diperhalusi.. kalau nak advise pun, at least kena allocate masa 1/2 jam utk chat.. ada gak sistem coaching dan interaksi jangka panjang.. bukan takat bisnes touch & go.. sebab tu kat luar sana ramai yg jual & lepas tangan.. untung ambil, tanggungjawab lepas.. takleh la cam tu kan..

 

 


DETOX Y : RM 88

Berfungsi untuk mencuci saluran tiub falopio dan membuang lendir, lemak atau darah yang membeku. Ia juga berfungsi untuk menyelesaikan masalah senggugut dan haid yang tidak lancar atau sedikit atau tidak datang period langsung setiap bulan. Sangat digalakkan diambil pada waktu period.

Kandungan : 15  sachets x 15g

Serbuk soya, Serat larut jagung, Sekam psyllium, Serabut kelapa sawit, Oligosakarida, Serbuk beras perang, Serbuk bijirin, Susu kolostrums, Serbuk red beet, L-Glutamin, Ekstrak teh hijau, Ekstrak kacang ginjal putih, Serbuk garcenia cambogia.

Panduan : Bagi mereka yang mengalami haid yang sedikit, tidak lancar atau tidak datang langsung sila ambil D-Toxy bersama buah nenas atau jus nenas.

Hentikan pengambilan D-Toxy bagi mereka yang mengalami haid yang berpanjangan, demam atau tidak sihat. Bagi yang hamil atau tidak haid pada tarikh yang dijadualkan, hentikan pengambilan D-Toxy dan teruskan pengambilan Supreme Diet dan Susu IGC. Jalani ujian air kencing atau imbasan selepas 10 hari.

Dos Yang Dicadangkan

Bagi yang mengalami kegemukan atau obesiti ambil satu (1) sachet pada waktu pagi sebelum sarapan dan sebelum makan tengahari.

Bagi yang menghidap penyakit darah tinggi, darah rendah, kencing manis, migrain, gastrik, angin atau lain-lain penyakit yang ketara, mulakan dengan satu (1) sachet sahaja selepas makan.


Beautea - RM 35 .00

Membantu membersihkan usus yang kotor, membuang lemak dibahagian perut dan usus. Amalkan sehingga keadaan normal dan diambil bila perlu.

Sangat sesuai untuk mengatasi sembelit dan panas dalaman.

Kandungan : 30 sachet
Panduan : Bancuh satu (1) sachet dengan air panas dan diminum selepas makan. Kesan pengambilan boleh dirasai selepas 8 jam.

Kadar pengambilan adalah tertakluk kepada keperluan seseorang, disarankan untuk berhubung dengan perunding bertauliah untuk panduan yang tepat.



LIQUID MANJA PRUNE -  RM58.00

Produk minuman kesihatan yang membantu menguatkan imunisasi badan, melancarkan peredaran darah dan menguatkan rahim.
Mengandungi Manjakani, Kurma, Spirulina, Prune dan Klorofil yang membantu menguatkan imunisasi badan, menguatkan rahim dan melancarkan peredaran darah.  Sangat sesuai untuk yang sering mengalami sengugut atau mudah keguguran.
Kandungan : 15 ml x 12 sachets

Mixed prunes extract, dates extract, manjakani, kacip Fatimah, sugar, guar gum, R.O.water, permitted level of food grade preservatives.

Panduan : Bancuh satu (1) sachet bersama air biasa dan diminum pada waktu petang.



NONI CHEWABLE TABLET - RM32.00 - 3- tablet

Berfungsi sebagai Antibakteria, Antifungus, Antiparasit, Antikancer, Antitumur, Antivirus dan kaya dengan Antioksidan yang membantu melancarkan sistem penghadaman dan percernaan serta melancarkan aliran darah.

Melancarkan aliran darah yang mungkin disebabkan oleh ketulan-ketulan darah yang menghalang seperti Cyst, ketumbuhan dan masalah yang berkaitan dengan darah. Membaiki sel-sel yang rosak dan mengaktifkan sel-sel yang lemah. Sesuai untuk mereka yang mengalami masalah ketumbuhan ( fibroid ), cyst, endometrosis dan yang berkaitan dengan darah.

Kandungan : 30 tablet (Setiap tablet mengandungi 100mg ekstrak morinda citrifolia

Panduan : Dicadangkan pengambilan satu (1) biji tiga (3) kali sehari selepas makan bagi yang sedang menghidapi penyakit. Disarankan diambil bersama Susu IgC sekurang-kurangnya satu (1) kali sehari. Untuk pencegahan penyakit, ambil 1 biji 1 kali sehari selepas makan.



Supreme Diet : RM90 - 25 gm x 20 sachets

Khasiat yang terbukti membantu mempercepatkan kehamilan. Membantu meningkatkan penyerapan nutrien yang penting.Mengandungi kesemua enzim, mineral, zat dan vitamin yang diperlukan. Sumber Protein dan Vitamin E yang boleh mencegah risiko keguguran kerana kelebihannya yang memelihara kesihatan rahim dan plasenta. Mengurangkan alahan, serta membantu pembentukan kulit bayi yang cantik, halus dan cerah. Membantu mengurangkan kesembapan kaki dan tangan serta mengawal berat badan di samping memelihara kandungan membesar mengikut jadual. Membantu untuk meningkatkan kualiti air mani bagi lelaki dan menguatkan sistem badan.

Vitamin Kromium - Membantu tubuh mengekal dan mengatur kandungan gula serta menurunkan  berat badan.

Vitamin Mangan - Diperlukan untuk pertumbuhan tulang yang normal, tumbesaran,pembiakan dan  fungsi sel.

Vitamin Molibdenum -Menyumbang kepada tumbesaran dan perkembangan normal yang akan membentuk  badan dalam pengunaan zat besi.

Iodin- Diperlukan oleh hormon tiroid untuk menyokong metabolisme.

Kalium (K)- Membantu menurunkan tekanan darah dan mengelakkan tekanan.

Zink (ZN) -Bahagian penting bagi enzim (terlibat dalam proses pencernaan, metabolisme  pembiakan dan  penyembuhan luka).

Enzim Kurma -Kaya dengan vitamin seperti vitamin B6, niasin, folate, dan asid pantotenik.

Kacang soya -Diperlukan dalam membantu menyuburkan sistem hormon, membantu dalam  penyembuhan luka dan mengatur perjalanan darah.

Beras Perang -Meningkatkan kawalan glukosa.

Barli Hijau - Mengekalkan kesihatan keseluruhan badan.

Spirulina -Mengandungi protein, vitamin, karotenoid dan nutrien lain.

Amilase - Sebagai pemangkin untuk pencernaan karbohaidrat.

Lipase - Penyerapan asid lemak secara mencukupi untuk mengekalkan kesihatan.


SUSU IGC : RM 98.00

Susu kambing yang kaya dengan khasiat kalsium, zat dan vitamin yang diperlukan. Berfungsi untuk membantu proses pembentukan tulang, metabolisme, membekalkan kalsium, membantu meningkatkan kualiti sperma dan mengelakkan sakit sendi dan pinggang.

Susu kambing paling berkesan dan lebih berkhasiat jika dibandingkan dengan susu lembu. Menurut kajian, susu kambing lebih banyak khasiatnya didalam menyembuh serta mencegah penyakit dalaman antara lain

Meneutralkan toksin di dalam badan.
Mengawal tekanan darah.
Mengoptimumkan fungsi hati, limpa dan buah pinggang.
Cukup bermanafaat bagi mereka yang mengalami lemah tenaga batin.
Sesuai diminum di waktu pagi dan malam sebelum tid

Kaya dengan khasiat kalsium, zat dan vitamin yang diperlukan ibu  dan kandungannya. Ia boleh membantu proses pembentukan tulang, metabolisme, otak dan jantung bayi, serta mengelakkan sakit sendi, pinggang dan pening.

Juga berfungsi untuk menguatkan system imun badan, sangat digalakkan bagi mereka yang mengalami masalah gastrik, ketumbuhan, cyst dan yang sedang mengalami sakit sendi dan tumit.

Selain itu, bagi lelaki ia mampu membekalkan kalsium, membantu meningkatkan kualiti sperma dan membuang toksin.

Kandungan : 30 sachets x 15g

Susu tanpa lemak, oligosakarida, susu kolostrum kambing, IgC susu kolostrum, fructose, L-lysine, Aquamin F serta conditioner makanan yang dibenarkan.

Panduan : Dibancuh dengan air suam dan diminum pada waktu pagi dan malam sebelum tidur.




SKYHERBS HONEY -  RM 59.90

Membantu meningkatkan kualiti sperma lelaki kerana kandungan BioFlavonoid dan Saponins di dalam Skyherbs melebihi Ginseng, Tongkat Ali, Ubi Jaga dan lain-lain herba. Mampu membuka saluran darah hingga yang paling luas. (membantu zakar yang terdiri dari saluran rerambut darah yang kecil)
BIOFLAVONOIDS  semulajadi ini mampu membesarkan saluran darah serta memperbaiki peredaran darah, mengurangkan kandungan kolesterol yang tidak baik LDL, mengurangkan dan mengimbangkan tahap gula dan bertindak sebagai anti pengoksida.
SAPONINS( Sapogenin glycoside) yang tinggi dalam buah tunjuk langit dapat membantu meningkatkan pembinaan darah,  Meningkatkan penghasilan hormon lelaki, Melancarkan saluran penafasan mententeramkan otak dan memperbaiki insomnia, Menguatkan hati dan mengelakkan kesan kemabukan terhadap toksin yang dimakan.  Menghilangkan kelesuan, memtenteramkan otak dan memperbaiki insomnia dan Melambatkan proses penuaan.Skyherb Honey boleh oleh mereka yang mengalami kencing manis kerana ia mengandungi manisan madu dan bukan gula. Pesakit darah tinggi juga boleh menggunakannya dengan sukatan 2 sudu di sebelah pagi.


WOMAN LOBATA -RM138.00

Membantu untuk wanita yang menghadapi masalah berkaitan dengan hormon yang sukar hamil. Bagi mereka yang menghidap penyakit endometriosis atau fibroid atau berkaitan dengan dengan darah anda tidak boleh mengambil woman lobata

Cara Penggunaan : Ambil 1 sachet tanpa dibancuh setiap malam. Dikemam di bawah lidah sebelum  meminum air. Boleh ditambah dengan serbuk Milo atau Horlick jika rasa kurang selesa.

Tidak boleh diambil ketika waktu haid. Jika ada cyst atau ketumbuhan, anda tidak boleh mengambilnya.

Anda digalakkan mengambil Noni Chewable Tablet untuk menguatkan sistem badan.


Tight La Honey - RM59.00

Madu lebah asli dengan ekstrak herba yang berfungsi untuk mencegah bau, mengawal lendir dan lelehan, membuang angin dalam perut, senggugut serta menguatkan otot rahim.

Mencegah bau yang tidak diingini.

Mengawal lendir dan lelehan.

Membantu mencegah barah payudara dan barah rahim.

Menguatkan otot-otot rahim.

Membersihkan lelehan haid dan nifas.

Membuang angin dalam perut, senggugut serta sangat baik bagi mereka yang mempunyai penyakit kelamin.

Sangat digalakkan pengambilannya bagi wanita yang mengalami tempoh haid yang lama dan kitaran haid yang terlalu pendek.

Kandungan : Madu Lebah Asli, Ekstrak Manjakani, Sirih, Kacip Fatimah dan Skyherbs.

Panduan : Diminum dua (2) sudu besar atau dibancuh dalam air biasa pada sebelah pagi dan petang.

Bagi yang mengalami tempoh haid yang panjang atau lama, digalakkan untuk mencampur ibu kunyit sebesar ibu jari yang telah dikisar atau dibuat jus, dan minum pada setiap pagi sehingga darah berhenti atau kembali normal.



Bio Selusuh : RM69.90 ~ 350gm

Bio Selusuh adalah gabungan Minya Kelapa Dara, Minyak Habatussauda dan Herba terpilih. Produk ini membantu memudahkan proses kelahiran. Produk berasaskan minyak kelapa yang dicampur dengan herba-herba terpilih khusus untuk ibu hamil.

Kandungan : Minyak Kelapa Dara, Minyak Habbatus Sauda dan Herba Terpilih

Panduan : Hanya untuk ibu yang hamil tujuh (7) bulan ke atas.

Sapuan : Sapukan minyak Bioselusuh di bahagian perut, pinggang, pinggul hingga ke kaki setiap hari sehingga bersalin.

Minuman :

Hamil 36 minggu: Minum 1 sudu besar pada waktu malam.

Hamil 37-38 minggu: Minum 1-2 sudu besar pada waktu pagi dan malam.

Kekerapan dan pertambahan dos lebih digalakkan di hari-hari terakhir menanti hari bersalin.

Boleh dicampurkan ke dalam  Supreme Diet untuk bagi menyedapkan rasa dan menambah tenaga, selain membekalkan mineral, zat, vitamin dan enzim yang diperlukan oleh badan.

Perhatian : Produk ini hanya boleh digunakan apabila kandungan berusia lebih tujuh (7) bulan sahaja. Sertakan niat yang baik dan berdoa supaya dipermudahkan bersalin setiap kali menggunakan Bioselusuh





I Cover - RM49.00

Membantu membersihkan usus yang kotor, membuang lemak dibahagian perut dan usus. Amalkan sehingga keadaan normal dan diambil bila perlu.Sangat sesuai untuk mengatasi sembelit, badan banyak angin/gastrik dan panas dalaman.

Bertindak sebagai pencucian yang lebih sederhana.

Kandungan : 15 sachets x 11g

Psyllium, Husk, Spinach Powder, Oat Fibre, Soya Powder, Oligosaccharides, Oil Palm Fibre, Apple Fibre, Sweet Corn, Colostrum Milk, Mix Fruit Flavor Powder, Guar Gum, Wheat Grass, Spirulina, Celery,  Aloe Vera Powder, Cholorophyll.

Panduan : Bancuh satu (1) sachet dengan air biasa dan diminum sebelum makan. Kesan pengambilan boleh dirasai selepas 8 jam.

Kadar pengambilan adalah tertakluk kepada keperluan seseorang, disarankan untuk berhubung dengan perunding bertauliah untuk panduan yang tepat.



CONTOUR GEL - RM35.00

Berfungsi untuk memecahkan lemak dan membantu membuang angin, lendir, angin yang tersumbat serta membantu menurunkan berat badan.
Panduan : Disapu dipangkal ari-ari, perut atau ditempat yang berlemak. Digunakan sekurang-kurangnya dua (2) kali sehari.


NATTO-K - RM69.90

Sejenis enzim yang dihasilkan dari proses penapaian soya yang diamalkan turun-temurun oleh masyarakat Jepun kerana kelebihannya yang:

melancarkan peredaran darah,
mengelakkan pembekuan darah terutama bagi pesakit jantung dan strok,
mencegah kancer,
membantu sistem perkumuhan,
menguatkan daya ingatan,
mencegah osteoporosis (kereputan tulang),
mencantikkan kulit,
meningkatkan kesuburan (lelaki/wanita),
mengurangkan kandungan kolesterol dalam badan,
baik untuk yang menghidapi masalah tekanan darah tinggi.

Kandungan : 30 tablet x 500g
Serbuk beras perang, beras red yeast, serbuk enzim, serbuk nattokinase.

Panduan : Diambil 3- 4 biji sehari bagi yang bermasalah atau  1-2 biji sehari untuk memelihara kesihatan tubuh bagi yang tidak bermasalah
kepada semua pengguna biodex, yg lewat period sila bersabar & teruskan pemknan susu igc & supreme diet dlm tempoh 2 @ 3 minggu dr tarikh lewat period. ramai pengguna yg mengalami masalah protien kurang dlm darah. sbb tu bila buat urin test jadi negatif. ada jg kes 4 bln hamil tp bl buat urin still lg negatif. so teruskn pemakanan susu igc & supreme diet. langkah terbaik pergi jumpa doktor & scan rahim.

Bantu wanita untuk hamil

Oleh MERAN ABU BAKAR

Siti Murni menunjukkan pelbagai produk yang dihasilkan daripada formula sendiri.

RENDAH diri, hampa, kecewa, marah, sedih, malu, berputus asa, semua perasaan ini bercampur-baur dalam diri suami atau isteri yang tidak dikurniakan cahaya mata.
Hanya mereka yang berhadapan dengan masalah ini faham dengan apa yang dimaksudkan.


Pelbagai usaha telah dilakukan untuk mendapatkan zuriat. Berjumpa doktor, bidan, bomoh, berpantang itu dan ini, makan ubat kampung dan sebagainya, namun semuanya masih belum mendapatkan hasil. Pantang mendengar sahaja ada orang yang pandai mengubati wanita yang sukar hamil pasti akan dicari hingga dapat.


Namun jika segala usaha telah dilakukan tetapi masih tiada tanda akan mendapat anak, jalan terakhir ialah bertawakal kepada Allah.


Bagaimanapun bagi pasangan yang masih belum dikurniakan cahaya mata, mungkin boleh mencuba rangkaian pemakanan Biodex yang dihasilkan khusus bagi membantu wanita yang sukar hamil.


Segalanya bermula daripada pengalaman yang dialami sendiri oleh Pengarah Urusan B-Dex Beauty Centre Sdn. Bhd., Siti Murni Yusof, 43.


Bercerita mengenai pengalamannya itu, ibu kepada empat orang anak berumur di antara 20 tahun hingga empat tahun ini berkata, beliau pernah mengalami masalah kenaikan berat badan mendadak, hormon tidak seimbang dan haid tidak menentu selepas melahirkan anak ketiganya.


‘‘Waktu itu, umur saya baru 28 tahun dan berat badan telah mencapai 70 kilogram. Beberapa tahun selepas itu saya teringin menimang cahaya mata lagi tapi berasa sukar hamil walaupun sebelum itu saya tidak menghadapi apa-apa masalah,’’ kata Siti Murni semasa ditemui di Sentul Raya Boulevard.


Siti Murni menambah, kesukaran itu mungkin juga disebabkan oleh berat badannya. Beliau kemudian mencipta satu formula yang menggunakan herba dengan tunjuk ajar neneknya yang merupakan seorang bidan yang cukup dikenali di kampungnya.
Formula tersebut ternyata berkesan dan berat badannya menurun sebanyak 17 kilogram dalam tempoh dua bulan. Di samping itu, beliau turut mengawal pemakanan dan mengelakkan makanan yang berminyak dan berkarbohidrat.


‘‘Walaupun saya telah mencapai berat badan ideal namun saya masih belum hamil. Saya kemudian mencipta formula untuk menstabilkan hormon serta menguatkan rahim.


‘‘Nenek banyak membantu mengenai ilmu rempah ratus dan kaedah tradisional itu saya gabungkan dengan kaedah moden sesuai bagi wanita yang sukar hamil,’’ ujar wanita yang berasal dari Kuantan, Pahang ini.


Menurutnya, di antara herba yang terdapat dalam formulanya itu ialah manjakani, kacip fatimah, madu dan sebagainya serta digabungkan dengan bahan lain seperti klorofil, spirulina, bijirin, perubatan sinseh, ayurveda dan perubatan Islam.
Formula tersebut dibuat dalam bentuk pemakanan dan minuman serta perlu diambil hari-hari.


Katanya, tanpa disangka selepas lapan bulan mengamalkan formula tersebut, beliau disahkan hamil pada usia 40 tahun, iaitu jarak selama 12 tahun dari anak ketiganya.
Daripada keberkesanan formula tersebut, Siti Murni ingin membantu wanita lain yang pernah menghadapi masalah sepertinya.


‘‘Pada asalnya Biodex dihasilkan untuk penyelesaian sendiri tetapi melihatkan keberkesanannya, apa salahnya saya berkongsi dengan wanita lain. Lagipun formula dua dalam satu ini, pelangsingan dan ingin hamil selamat kerana saya sendiri sudah mencubanya,’’ jelasnya lagi.


Beliau berkata, kini produk pelangsingan sudah tujuh tahun berada di pasaran sementara produk bagi wanita yang sukar hamil sudah empat tahun.
Daripada respons yang diterimanya, ramai wanita yang berjaya hamil setelah mengambil produk rangkaian pemakanan Biodex. Ada yang telah 16 tahun mendirikan rumahtangga dan tidak memiliki anak kini sudah mempunyai cahaya mata sendiri. Malah lebih mengkagumkan kerana beberapa pengguna dikurniakan anak kembar.
Selain itu, katanya, rangkaian pemakanan Biodex sesuai untuk wanita yang menghadapi masalah fibroid, ketumbuhan, haid tidak menentu dan hormon tidak seimbang.


‘‘Wanita yang hanya mempunyai sebelah ovari, tersumbat, sempit, telur tidak matang, terlalu kecil atau lemah boleh mengamalkan pengambilan Biodex. Begitu juga dengan remaja yang menghadapi masalah senggugut.


‘‘Wanita yang berbadan gempal dan akan berkahwin elok mengambil Biodex bagi tujuan pelangsingan, melancarkan perjalanan darah, menstabilkan hormon dan menguatkan rahim sebagai persediaan ke arah kehamilan,’’ jelasnya.


Di samping itu, beliau turut mengeluarkan produk bio selusuh bagi membantu wanita agar mudah bersalin. Produk yang berupa minuman dan dibuat daripada minyak kelapa dara, habbatus sauda serta herba terpilih ini elok diambil semasa kandungan berumur tujuh bulan ke atas.


Wanita yang di dalam pantang turut dinasihatkan mengambil susu Biodex bagi mengelakkan bayi daripada mengalami demam kuning selain membantu menambah susu ibu dan mengawal berat badan.


Produk ini turut sesuai bagi mereka yang mengalami tekanan darah rendah, migraine, susah tidur, asma, angin dan stres.

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/203594_149253968456441_1741594_n.jpg

Tight La Honey
Price per Unit (piece): RM59.00     
Ask a question about this product

Pencegahan bau yang tidak diingini.

Mengawal lendir dan lelehan.

Pencegahan barah payudara dan barah rahim.

Menguatkan otot-otot rahim.

Membersihkan lelehan haid dan nifas.

Membuang angin dalam perut, sengugut, dan sangat bagus bagi yang mempunyai penyakit kelamin.

SANGAT DIGALAKKAN PENGAMBILANNYA BAGI WANITA YANG MENGALAMI TEMPOHHAID YANG LAMA DAN KITARAN HAID YANG TERLALU PENDEK.

Cara Penggunaan

Campurkan ibu kunyit sebesar ibu jari yang telah dikisar @ dibuat jus, minum setiap pagi sehingga darah berhenti @ kembali normal.